:( then :)

Glömde ju skriva det viktigaste på hela dagen :O


Min farmor smsade mig i morse när jag låg och sov, så jag ringde upp henne när jag vaknade så frågade hon ifall jag hade köpt studentmössan och kläderna ännu. Vilket jag ju gjort för länge sedan. Så sa hon att eftersom hon redan lovat att skicka 1000:- till mig för att jag ska kunna köpa kläder till studenten, så skulle hon skicka pengarna ändå.


Så I went from tiredmode to HAPPYFACE!  Underlättar som fan eftersom jag behöver köpa jobbkläder. Kommer ju behöva en kavaj och skor åt minstånde.


Nu ska jag gå och ha osaligt tråkigt igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu, hela klassen skulle uppskatta ifall du försökte gömma dina armar under utspringet. Skulle inte vara särskillt smart att fladra runt med gäddhänget framför främmande människor.

2011-05-19 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback