Äh en välförtjänt dusch

Legat på topp hela dagen, gick upp halv 7 i morse och gav mig iväg till skolan för att gå på dagens enda lektion. Känner mig riktigt duktig som faktiskt tar arslet i vagnen och åker tid till kl 8 på morgonen när jag slutar halv 10. Trött till en början men när jag väl piggnat till gick det som på räls. Stanande kvar i skolan och fördrev tiden till klockan var 12 då åkte jag till Jakobsberg för att träffa min kontaktperson över en fika och efter det åkte jag till Kista och mötte upp två pangbrudar på ännu en fika. Riktigt trevligt var det faktiskt. Tiden går så snabbt när man har roligt.


Plätsligt var klockan 6 och vi började röra oss åt olika håll. Jag gick in i gallerian för att leta efter en tröja men kom ut med nya Uggs. Saknar de jag hade förra året jättemycket, men är man så klantig att man slår i foten i en trottoarkant, gömd under snö så skorna spricker, får man faktiskt skylla sig själv. Nu har jag ett par nya som jag ska använda väl.  


Haft en väldigt rolig och trevlig dag. Nu ska jag släpa mig in i duschen med massa lyxprodukter som renar huden och sen blir det natti natti för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback