Förklarar krig mot somalielukt!

Snart blir det 2 dagar fyllda av shopping men jag känner mig snål och det kliar inte i shoppingnerverna - NÅGOT ÄR FEL! Jag som alltid vill ha nya kläder och saker annars.
Kommer i alla fall att plocka på mig en del så jag slipper ångra mig när jag väl kommer hem.


Annars då? Jo det är väll som det är humöret går upp och ner (aptiten också för den delen). Tror förresten att det är dags för en morot snart. Undrar om man kan leva på morötter en tid... Eller om kroppen skulle ta för mycket skada av det, jag vet ju att morötter inte innehåller några större mängder proteiner eller fett.
Hmm... värt att fundera lite över.


Har frågat mig en annan sak hela dagen...
Somalier... Föds de illaluktande eller börjar de lukta med tiden? Jag är inte rasist för jag har inget emot dem men lukten fastnar i kläderna och det stinker om dem!!!


Top 10 haters:

10, Dålig dupstep
9,  Skolans papperstallrikar i matsalen
8,  Spotifys reklam
7,  Fjortisäcklen
6,  Höstvädret
5,  Eftermiddagsvilan
4,  Obesvarad kärlek
3,  Naturkunskapsvikarien
2,  Skrikande barn på bussen
1,  Somalielukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback