Nostalgipizza

Ligger och knarkar en låt och sjunger till - HÖGT OCH FALSKT rakt ifrån hjärtat, fäller även en tår då och då för inlevelsens skull. Bloggar upp låten senare.


Precis pratat i telefon med min systeryster som kommer hit om lite mer än en timme så ska vi baka pizza :DDDD





Fast först måste vi handla eftersom jag dumt nog inte har någon ost hemma. Har funderat på att göra pizza i flera veckor nu, hur kan jag ha missat osten? Tänk om jag stått där och skickat in pizzan i ugnen utan ost!?


Min och Felicias pizza kommer vara en riktig nostalgitripp. Mamma och pappa gjorde alltid en stark köttfärspizza med jalapeños, oliver, lök, bacon och ägg... fast det var bara mamma och pappa som åt bacon och ägg-delarna av pizzan. Men åh så glad jag blir bara jag tänker på den.


Sen blir det nog slapp i soffan med ett glas Fanta framför Disney channel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback