Utmattad

Jobbig vecka med en del möten hit och dit samt psykisk stress.
Har såklart haft roligt också, var på Cosmonova i onsdags, igår var jag på TV-inspelning med mamma, syster, André, moster och Cissi :D
Det är i alla fall skönt med helg nu så man får sova lite extra och koppla av. Har ju haft fullt upp varje dag.


Nästa vecka blir lite lugnare. Då börjar jag veckan med att gå till en psykolog för att påbörja min personliga utredning. Tisdag och onsdag ska jag vara i skolan och på onsdag kväll ska jag packa för att åka till Ullared tidigt på Torsdagsmorgon!


Ska bli rätt roligt faktiskt. Känns töntigt nu när man tänker på det men alla kan väll åka dit o shoppa eller?


Nu ska jag städa rummet efter 4 dagars bombattentat... Ser ut som ett krigsfält här. Och inte är det mitt fel heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback