Lite nytt till garderoben

 
Åkte till Göteborg i söndags för att hälsa på min morbror med familj. Går smidigt och snabbt att flyga dit och hem, ca 45 minuter. Blev en tur till deras lokala shoppingcentrum där jag kikade efter nya arbetskläder eftersom jag börjar jobba på Måndag. Hittade denna outfit: Ett par vinröda byxor och en begie blus. Känns för övrigt hemskt att höstkollektionen redan är ute i butik... Jag vill ju ha sommar i en månad till åt minstånde. Köpte också ett par bruna byxor ifrån Indiska som lär sitta bra om en månad och en stickad vinröd tröja... Vinrött är SNYGGT som fan!
 
Vill egentligen inte shoppa så mycket nu under min viktnedgång men jag behöver ju nya kläder för jobbets skull. Sen är det ju faktiskt mycket roligare att gå och köpa kläder nu, det är ju då jag märker hur mycket jag faktiskt har gått ner (27 kg). Fast vikten säger ju inte så mycket i det här sammanhanget eftersom det är kläder vi pratar om.
 
Storleksmässigt då? Jag har gått ifrån strl 46 i byxor till strl 40 och ifrån strl 46-48 i tröjor till 38-40, det beror ju även på vart man handlar eftersom klädstorlekar ofta skiljer sig från butik till butik. Så länge jag mår bra är jag glad - och jag är jävligt glad ska ni veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback