Viktresan i bilder

Igår var det 1 år sedan Operationsdagen med stort O! En operation som har förändrat hela mitt liv, mitt självförtroende och min självkänsla. Idag var det dags för invägning och resultatet:
 
65,2kg en minskning med totalt 50kg
 
Dessa -50kg är beräknat från min maxvikt som var på 115kg och inte från operationsdatumet då jag vägde 105 (om jag minns rätt). Tänkte bjuda er på min viktresa i bilder, tyvärr har min syster förlagt "före-bilderna" och jag har därför inga bilder som visar hur min kropp såg ut dagen innan operationen.
 
Studentskiva i mitten på April 2011
 
Studenten Juni 2011
 
4:e April 2012, dagen innan operationen
 
Slutet på Maj, Fridas födelsedagsfirande. Gick väldigt trögt i början av viktnedgången.
 
Turkiet slutet på Juni- början på Juli
 
Så kom Augusti, då jag hade minskat ca 30kg och jag vågade köpa mina första par nya byxor i strl 40.
 
November & December
 
Januari, Februari & Mars 2013
 
6:e April 2013 50kg lättare, så jävla mycket snyggare och med galet mycket bättre självförtroende.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback