Yesterday was big, today was even bigger and tomorrow will be the greatest

 
My fellow blogg-readers... Jag har ännu en hemlis att ge er.
Däremot får jag hålla er på sträckbänken även denna gång. Jag tycker om att skapa förhoppningar helt enkelt. Det har lite att göra med gårdagens släpp fast ändå helt annorlunda. Mina kollegor kommer få veta inom de närmsta dagarna (de som inte redan vet) och ni, mina andra vänner kommer få veta på Tisdag. Den här gången är det så sjukt att det knappt är sant. Vissa har jag inte kunnat hålla masken för och jag längtar verkligen tills jag kan tala om det.

Kommentarer
Postat av: fittcp

hej vacker! förlåt! förlåt alltid! varför fittar ja mig! snälla ring mig! puss

2013-03-29 @ 02:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback