So much to do in so little time



Insåg just att det inte är så långt kvar nu, 10 dagar varav 7 arbetsdagar. Blev precis grymt stressad! Här skall städas och dammas och skuras, tvättas och packas. Naglarna skall fixas och balkongen sopas. Hur skall jag få tiden att räcka till?
 
 
Skall börja skriva en check-lista för vad jag behöver ha med mig så blir det lättare att packa sedan. Har köpt lite färgglada och sommarfräscha kläder som absolut skall med i väskan! Bland annat en V-ringad klänning i lysande aprikos-rosa, en enkel sommarklänning med ett lila, blommigt mönster och en leopardmönstrad långklänning i brunt och rosa. I vänskan kommer även ett par hallonrosa shorts och bikinis i alla möjliga färger att trängas. ÄR SÅ TAGGAD PÅ ATT ÅKA!!! Tiden går på tok för långsamt men 10 dagar ska jag väl orka med tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback