I'm back (again)



Då var man tillbaka till skolan igen, har vart sjukt dålig på att skriva i sommar. Ingen tillgång till dator direkt.
Men nu e jag altså tillbaka.

Dock upptäckt att skolan har blokerat alla roliga sidor :( BUHU :'(
Då blir det till att vänta på datorn, som jag ska få i födelsedagspresent, innan man kan gå in på facebook igen då.

Sen senast har jag fyllt 17 år. Känner mig faktiskt större på något sätt och det är ju positivt :D
Går nu i 2.an i Sam juridik linjen på solna. Blev ju en massa osäkerheter kring det här i slutet av vårterminen i 1:an.
Det löste sig så jag fick gå kvar. ;)

Ett lite roligare schema i år. Psykologi, natur, Straffrätt och processrätt, civilrätt, datorkunskap, scenisk gestaltning och lite andra flummigare ämnen att se fram emot :)

Jag var och hälsade på en Kvinna i Upplandsväsby förra veckan (ska dit och hälsa på på måndag igen) Som jag och Felicia förhoppningsvis ska flytta hem till.
*hoppar av glädje*.
Hon bor med sin son ensamma i ett radhus (6 rok) Och det verkade trivsamt. Kändes som hemma på riktigt .
Då innebär det att jag snart får flytta ifrån mitt jourhem ute i Knivsta. är både glad och ledsen över det. Alla grannar där borta vill dock att jag och syrran ska bo kvar där.
"vi tillhör ju liksom". Fast med tanke på tiderna man börjar i skolan så blir det på tok för kämpigt.

Nu ska jag försöka hitta en piratsida till Facebook, om ni har några tips så får ni gärna dela med er.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback