Shopping



Köpte Maybelline Lash Stiletto Ultimate Length Mascara för ett tag sedan. Skall nog fortsätta göra det av ett par anledningar.

Först och främst så får man, i alla fall jag, långa ögonfransar.
Ögonen ser fylligare ut.
Den lyfter upp fransarna så att ögonen ser större ut.
Den lilla, runda borsten gör det mycket enklare att komma åt längst in i ögonvrån och når även ögonfransarna längst ut.

Jag kan dock ge ett litet minus för att borsten är rund - bara för att man ska ge både positiva och negativa kommentarer. Fast i och för sig det te sig ytterst onaturligt om borsten behöll sin korta längd och var fyrkantig. Skulle inte vara vidare snyggt det.



Hakade också på den där "nya" trenden på
Gina Tricots koftor Linnea Knitted Cardigans. Blev en svart för min del. Fast det var för några dagar sedan innan jag såg att nästan varenda människa gick runt med en sån. Lite misslyckad. Det fick även bli 2 nya t-shirtar. En svart med texten "I'm back in black and this is how I wear it" och en vit med texten "I bet you look good on the dancefloor".
De inköpen hade ingenting med att haka på vad andra går runt i för kläder. Och jag är väl medveten om att det är två väldigt använda plagg ute på stan. Men har man lite ont om pengar i plånboken och behöver nya kläder för en mindre summa, så fick de duga.

Den svarta kostade mig
49:- Gina Tricot i Solna Centrum och den vita kostade 149:- på samma affär.

Sitter och kollar lite kläder på
nelly.se och bubbleroom.se Det kanske kommer något nytt farande om ett tag.

Peace out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback