Nykär

Kom hem till mormor igen efter en hel dags shopping. Eller, det var väll ca 2 timmar shopping. Tillbringade sedan 3 timmar i frisörstolen för att slinga håret. Bilder kommer på måndag eller tisdag förhoppningsvis.

Köpte en hel del grejer från H&M eftersom jag fick presentkort på 1100:- där.
Lyckades ha råd med en en bok också. "Att älska som en porrstjärna", har letat efter den i mer än ett halvår.

Snart är det mat. Får se om jag lyckas uppdatera mer idag eller om det blir i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara säga en sak.



när du uppdatera mycket som i somras, då ÄLSKADE jag din blogg läste den hela tiden, om och om igen. men nu suuuuger den, du uppdaterar aldrig och aldrig heller om intressant saker kan säga att jag är väldigt besviken då du förr var min favorit blogg och nu är du bloggen där man kikar in om man verkligen verkligen inte har nägot att göra, skärpning matilda, ge tillbaka den gamla och roliga matilda

2009-12-28 @ 01:49:50
Postat av: elins

kika gärna in i mion nya blogg på elinslife.devote.se :) KRAMKRAM

2009-12-30 @ 11:24:16
URL: http://elinfashion.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback