Vintermums *nam-nam*


Kom precis ut ur duschen, var och tränade efter skolan - så det blev mars pannkaka in i duschen när man kom hem...
Nu sitter jag här och tuggar lite på en
risifrutti vintermums. Kan inte bestämma mig för om den är god eller äcklig, om björnbär,blåbär och kanel skär sig totalt eller passar ihop.

Vaknade för övrigt kl 6 i morse med ett så kraftigt illamående att jag knappt orkade röra mig, tog en kvart att dricka multivitaminjuicen och den smakade apa *snyft* Men till skolan kom jag och mådde illa hela dagen tills jag satte mig i musiksalen och fick naturprovet i handen. Då släppte det. Fattar inte varför jag skulle ha ont i magen och må illa för ett prov som jag redan visste att jag skulle få IG på.

Det där med psykologi är konstiga saker.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker den e jätte god ja ^^

hur e de me dig då?

2009-12-07 @ 19:01:28
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback