Can't let you go



I just can't let you go. :'(
Hur mycket jag än försöker att glömma dig, hur mycket jag än vill och försöker leva vidare - så funkar det bara inte. Jag skulle ge vad som hellst för att ha dig i mina armar igen. Samtidigt vet jag att det aldrig skulle fungera. Det du gjorde mot mig förlåter jag aldrig. Hur mycket jag än vill förlåta så kommer det aldrig att hända. Jag skulle bara vara en idiot i så fall.. "HAHAHA, där är den där lätta bruden som alla utnyttjar på pengar och tillgångar, hon som går på allt man säger." Seriöst vilka är ni?.

Jag längtar efter att se ditt nummer på min telefon, väntar varje dag. Jag har förstått att det är helt över nu. Men gör mig en tjänst , om du får för dig att smsa igen - then boy you'd better don't hurt me.

Jag säger till mig själv att sämsta sättet att gå vidare på är att se tillbaka på saker som gjorde en ledsen. Tyvärr är det svåraste att lämna det förflutna och glömma det som just passerat. Jag är inte redo att gå ifrån det än, jag är ledsen.


Peac out ..v,

Kommentarer
Postat av: yasmine mashaal

i love u as u r very nice ok ooh sry because speak english but not good if u speak arabic speak me ok im yasmine mashaal from egypt sister jiji if u know her ok her from sweden.......... u from where tell me in msg in my email jessica[email protected]

2009-02-06 @ 21:54:53
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: Anonym

jessica _ buffoon 2001 @ yahoo . com that is my email ok call me and make to me add and me after u ok c u soon bye baby

2009-02-06 @ 21:56:50
Postat av: Du är katt

Fett snygg du e

2009-03-03 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback