Jobb



Bilden stämmer så bra in :)
Idag efter skolan och diagnosprovet i matte så åkte jag till Kista för att gå på Informationsmöte angående jobb.
Jag fick jobbet, vilket gjorde mig överlycklig. Höll på att flyga upp i taket - efterlängtat. Så nu är det problemet fixat.
Då kommer vi till varför bilden passar så bra in...

Jag har en ganska jobbig morsa, som alltid ska lägga sig i precis allting fastän det inte över huvud taget är hennes problem. Så nu ska hon ringa till min blivande arbetsplats och ifrågasätta en jävla massa saker helt i onödan, bara frö att förstöra för mig.  Uppenbarligen - Other people live to crush Dreams.

Jag är just nu ekonomiskt beroende av det här jobbet. Har sökt en massa annat men får aldrig några svar. Så nu ska jag förhoppningsvis köra på med det här så länge jag klarar av det. Och huvudsaken för mig just nu är att spara pengar till en ny säng och min framtida lägenhet.

Peac out ..v,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback