Kaosartat



Livet e allt bra kaosartat i år. Hur mycket jag än lovade att inte göra om mina misstag efter farfars död så lyckas jag inte ta mig upp. Jag kan inte kalla allt jag gör för misstag. Jag är bara dålig på att tänka konsekvenser. - Skärpning

Senaste nytt då är det svarta sjalen av ångest som alltid lyckas svepas om mig. Och i morgon blir det ett akutbesök hos Ungdomsmottagningen för lite prover och grejer. Och jag ber till Gud att allt går som det ska. Ska ju då dit för g-test. Skulle faktiskt vara glad om det visade sig att jag va gravid, men tänker i alla fall göra abort på grund av att jag varken har tid eller är mogen för att ta hand om någon annans liv på ett sånt ansvarsfullt sätt som krävs.

Så då hoppas vi på ett negativt resultat i stället. Förmodligen skulle jag bli skit-nojjig och säg att testet måste visa fel. Hoppas iaf på att det inte är så att det skulle vara för sent för en abort. Om det överstigit den tiden så får vi dra in lite mord här och supa sönder mig i helgen. - För hoppningsvis behövs inte det

Dock skulle ajg vilja ha en förklaring på mina mellanblödningar, ömmande bröst, illamåendet samt min utputande mage. Så Ni sänder väll alla en liten bön för mig ikväll (A)

Peac out ..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback