Mornin' mood

I morse va det ganska najs att vakna faktiskt. Okej att jag sov halvdåligt hela natten. jag skyller helt och hållet allt på Ali. Bara för att han var tvungen att förpesta hela min kudde med sin doft :$ Anyway... Jag vänder alltid på kudden när jag sover så någon gång under natten somnade jag faktiskt helt och hållet. För andra sidan av kudden luktade bara tvättmedel. 

Vaknade halv 7 av att mamma slet upp dörren och skrek " Mathilda vakna när börjar du idag". Ehm jaa tack för den.. Skulle vakna kl 8. Fick ligga och lyssna på hela familjens morgon-kaos och deras skrik.. Till slut tröttnade jag och la kudden över huvudet i hopp om att kuna somna om en stund. Men nix för där skulle man absolut känna Tha-Ali-smell. Så fick ligga där och sniffa den goda luften i ca 80 minuter. Jag tänker inte klaga faktiskt.

Och de va inte så att den bara hamnade där utan orsak. Han va hemma hos mig igår och kramades lite o kollade på The simpsons. Som för övrigt tycks ha blivigt ett program för pensionärer. Inte för att jag såg så bra, kollade på programmet i spegeln för att kunna luta huvudet mot den gulliga killen next to me ^^. 

Peac out ..v,
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback