hahahaha


Syrran åkte till London innan jag vaknade i mrose. Jag smsade lite med henne nu på kvällen och de hade det jättebra där. Själv sitter jag uppe och fördriver tiden på msn och med sms.
Skulle ju träffa Nasho i morgon men nej han skulle va så jävla upptagen. Nu får det snart fan ta o räcka. Träffar han mig inte innan söndag så är det fuck off.
Kanske dags att börja leta efter bättre?

Dagen har bestått av prov och plugg och Emilia o tjaffs. Är trött fast kan inte sova. Sov från 19:00 på måndagen till 08:00 i morse.. sov i 12 timmar.

Nu blir det gonatt för mig...

Fick ett sms för en stund sen där min killkompis skrev först:
"blir du vaken länge?"
o jag svarade "ja."
då säger han: " va bra då kommer jag förbi sen för vi ska ha sex."

hahahah ne jag tror inte det blir så gärna ta en cigg o snacka men inget mer än så

Peace out
..v,

Kommentarer
Postat av: Liisa

ja, BRA, snälla, ditch the idiot

2009-06-03 @ 16:53:39
URL: http://widstrand.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahahah I will do that sooner or later

2009-06-09 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback