Brist på liv, Ali?

Hahahahah har lite brist på saker att skriva. Men kom på en liten rolig grej, så Ali du hade rätt ;)

Med tanke på din brist på liv så måste jag tyvärr skriva om dig. Sorgligt nog så har du tillräckligt stor brist på liv att du måste läsa allt jag skriver här i min blogg. Och lägga dig i allt som har med mitt liv att göra. Men vet du vad? Jag bryr mig inte vad du går runt och säger till folk. Jag bryr mig ingenting om vad du tycker eller tänker om mig. Jag lever mitt liv - kan inte du börja leva ditt?
Min plats är här på jorden i verkligheten. Men ditt liv verkar du leva utefter andras. Så lilla söta rara du, kan du inte ta och växa upp i stället för att bry dig i mitt liv?
Jag behöver inte folk som lägger sig i mina handlingar. Det är jag som ska lära mig av mina misstag. Det är inte du som ska berätta mina misstag, jag lägger märke till dem efter vägen. Man är sitt livs egna lärare. Så du kan inte komma ock försöka lära mig saker. Jag är inte din hund. Och jag har faktiskt aldrig vart det.
Jag är bra på att överdriva, jag är bra på att "spela" min roll. Så hur ska du veta om allt jag har gjort/sagt är 4-real? ;) Tänk på saken. När en player möter en annan player kan det vara svårt att sära på verkligheten och det man tror.. Men jag ville bara veta en sak.. Jag fick veta det också. Så lev vidare - jag behöver ingen Stalker.
 
Och det där om att jag bara har kille för att ha sex, vart fick du det ifrån? Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag fick höra det av andra. Fegt nog så kunde du inte bara ha sagt det till mig först. Och min kille skrattar också.
Så ta vara på ditt liv din LILLA människa

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback