Fredag + Lördag 20 - 21 / 3

      
                        Mathilda(jag)                                                                          Anna
         
                                                                                                                               Hanna

Fredagen va ångest, så jag drog hemmifrån efter att ha bråkat med mina föräldrar. Gick tillkyrkan för att äntligen få den hjälp jag behöver. Kuratorn va ju inget vidare på detdär med förtroendeskap. Så jag fick ta saken i egna händer. I kyrkan hjälpte dom mig att ringa runt lite och fixa fram nummer som jag ska ringa på Måndag - så kanske jag får komma till en fosterfamilj finally. När allt va klart där gick jag, Anna och Mari och solade. Egentligen skulle jag bara sitta i 25 minuter och vänta på dem... Men Mari bjöd mig på solkort och grejer så jag fick lite färg. Sen drog vi vidare till Anna och fixade oss för kvällen. Vi bänkade oss på första parkett inne på Roma och satt där fram till omkring halv 12. Då lämnade vi Anna kvar och gick tillbaka hem till henne. (moahaha)

Satt där och hade det lite trevligt tills Anna kom hem. Då gick Linnea, Emeli och Hanna efter en stund. Och jag och MAri deckade i en soffa. Eller jag halvsov. Väcktes ur det när Anna sprutade vatten på mig - bara för att säga att jag skulle gå och sova. ( Ha ha ha). Jag gick och la mig i sängen o kunde inte somna om innan kl 04- någonting

Vaknade vid  08.00 av att Mari gick därifrån. Sen sov jag till 11. Jag o Anna fixade lite Makrillmackor och tuggade i oss. Sen åkte jag hem och städade. Elin skulle ha Poker- kväll så jag va ju självklart varmt välkommen. Drog dit vid 18- tiden och åkte hem vid 22. Hahahah pokerkvällen blev ju mer en kortspels-kväll och en korttricks-kväll. Lite funny sådär.

Lyckad helg endå tycker jag. Det mest pinsamma från min sida måste ju ha vart när jag skulle gå och lämna fram notan på Roma. Jag skulle kasta upp den lite fint på bardisken. Men den slant lite ur min hand och gled över hela disken och ner på golvet mitt framför han bakom. Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta, stog bara där och skämmdes medans han kollade skitargt på mig. Jag sa förlåt och förklarade att de inte va meningen och bla, bla bla. Sen började han flina stort. Då gick jag o satte mig igen och asgarvade.

Slutet gott... - Allting gott

Peac out
..v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback