20 minuters mardröm

Glömde säga att jag åkte buss i 20 minuter med en tjej som tidigare har misshandlat mig. Jag  satt ca 4 säten bakom henne på andra sidan och bad till Gud om att hon inte såg att det var jag. Men där hade jag fel för hon satt och glodde på mig varenda sekund av de där 20 minutrarna. Jag försökte att kolla bort men var tvungen att hålla koll på att hon satt kvar och inte gick fram till mig för att slå mig lite till eller något.

Såfort jag såg henne satte mitt hjärta igång att dunka snabbare och hårdare, fick nästan panik.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: sandra

dey gick jävligt bra på mötet ^^ resultat av mötet kan du läsa om ;) hur har din dag varit då?

2009-11-09 @ 19:42:02
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: pervelie

Sv: Jo, ibland skulle man bra gärna vilja veta vad de tänker och tycker...



Oj, har du blivit misshandlad? När? Måste ha känts fruktansvärt :S

2009-11-09 @ 19:43:17
URL: http://pervelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback