Good 'ol'days

Kom att tänka på hur underbart det var när man var liten. När jag var hemma idag så kikade jag på gamla inspelade kasseter från att jag var liten. Man hade inte mycket till problem då inte. Det man grät mest över var när barbien tappade ett ben eller leksaksbilen ett hjul. Man skämdes mest när man gjort ett bus som man visste var dumt gjort... Men alla har vi vart små och gjort våra misstag.

Här kommer några bilder på mig och mina syskon.

Felicia och jag   
Johan, jag, Felicia (m hatt)


Jag och Blöjj-kungen Felicia                          Felicia på badstranden


Det var lite bilder från "den gamla goda tiden", då familjen betydde mer än kärlek och då familjen höll ihop i alla lägen. Det var stunder då man kunde ta alla för givet och bara följa strömmen. Idag tänker vi alldeles för mycket för att bara kunna flyta med. Vi har risker och ansvar i huvudet. Vi hsr lite mer hjärna än när vi var små.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback