Hårstrån i maten

Höll precis på att bryta två naglar för att jag tappade min sked... Då skulle handen automatiskt dyka ner efter den. Men handen dök fel och slog i fingertopparna i skrivbordet i stället. Hörde det där knäcket som hörs när man bryter en nagel, inom mig.

Apropå det så kom jag att tänka på att Nasho fortfarande inte har vart inloggad. Nu börjar det gå för långt. Måste ju berätta för han att jag ska ta ur löshåret snart. Han kommer att bli jättearg men jag vet inte om jag vågar jobba med så långt hår. Speciellt inte när jag själv vet att det lossnar hårstrån jättelätt. Skulle inte kännas så roligt ifall en kund fick ett 60 cm långt hårstrå i hamburgaren.
Su nu får fan i mig idiot-jäveln ta o logga in. *hihi*

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback