Homosexualitet - samma som fylla!

 

Nu har jag stått och funderat i duschen igen...

Kom att tänka på det här med homosexualitet. En kille som gillar en kille tycks ju på något sätt vara mer acceptabelt än en tjej som gillar en tjej. Jag är straight men har kompisar som är bisexuella, så får ju höra en hel del. Dock har jag lekt lite med tanken på att vara med en annan tjej. INTE SEX!!! utan mer på hur det skulle vara i situationer. Samma situationer som med en kille.

Jag kom faktiskt fram till att det måste vara exakt som på fyllan. Allting blir gladare och på fyllan kan man ju liksom kyssa en tjej utan problem. Så förstår inte varför det inte skulle gå att göra det i nyktert tillstånd.

Men när jag filosoferar så kommer jag fram till de mest konstiga saker som jag sa tidigare. Så i morgon kommer jag att vara tillbaka till mitt helstraighta jag igen. Fast just nu är homosexualitet/bisexualitet samma som fylla i mitt huvud. 

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback