Just old me



Här får ni en gammal bild på mig, eller gammal är den väll inte, tog den för snart ett år sedan.
På något sätt kände jag mig finare då. Kanske beror på att jag orkade sminka mig lite oftare och var kamerakåt. Nu har jag inga batterier i kameran och mobilen på lagning.

Ska börja fotografera lite mer när jag får tag i ett par batterier. Har även tröttnat på alla mina kläder. Antingen får jag shoppa lite nya eller så får jag försöka uppskatta det jag har och intala mig själv hur otroligt vacker jag är. Jag blir lika glad varje gång. Till jul slutar jag röka också, kommer troligen känna mig själv fräschare då och få en ny kick av att fotografera.

Sedan jag slutade sola solarium och använda Daily eleminating scrub så tycks mitt ansikte ha förfallit. Uscha, ska börja sola igen så fort jag känner att jag har tid för det. Just nu blir det ju mycket med skolan, pluggande, 2 jobb och kärleken. Någon kväll i veckan kan man ju unna sig lite Uv-sol.
Får se hur det blir med allt. Ska först och främst försöka få tillbaka min lyster i ansiktet, känner mig aldrig fin när jag sminkar mig längre.

Äh va fan, jag ÄR snyggast i världen. Vad ska jag med smink till då? Med glimten i ögat kommer man långt nog. Och jag har inte så dåligt självförtroende. Självklart känner jag mig söt med smink, måste bara hitta tillbaka till min gamla vanliga sminkning. Detta skall jag göra när löshåret ryker åt skogen. Ska också färga om håret så det blir mer likt bilden här ovan. Jag passar i svart, men det blir dyrt i längden med hårfärg.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback