Min älskling ligger på dödsbädden

Usch... min bebis är på sjukhus :'(
Min lilla, lilla älskling ligger
på dödsbädden och jag är så ledsen att tårarna bara rinner. Han måste ligga inne i minst 2-3 veckor, inlagd i vita lakan. Allt är så hemskt, utan honom känner jag mig naken. Han är min bästa vän. Vi har samma musiksmak, samma humor och samma kompisar. Det är en tragisk olycka som har hänt oss...

Första gången jag upptäckte
ditt glapp i uttaget blev jag så arg att jag bara ville kasta dig i väggen. Du har ju redan legat inne i 3 veckor, tänk att det skall behöva upprepas. Min kära W980, jag saknar dig redan. Du och jag är bästisar för alltid. Om du verkligen måste dö - så vänta inte förlänge för om ett år går min garanti ut.

Kära mobil repa dig snabbt så jag slipper känna mig
blottad, utpekad och naken, jag behöver ju dig. Du är det 3:e hjulet till en trehjuling, mjölken i glass. Du är mitt allt.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: M A L I N

haha shit trodde det hade hänt något riktigt allvarligt :O



sv: haha lite kanske

2009-11-09 @ 17:57:54
URL: http://nilma.blogg.se/
Postat av: pervelie

Jo, det är ju faktiskt så. En ny partner gör mycket eftersom man aldrig vet riktigt vad de tycker. Däremot är det väl nästan aldrig någon som skulle skratta. Det är mer att man själv känner sig dum, men så länge man vågar så går det oftast bra. Men jag förstår absolut hur du känner dig och rida av någon är inte något jag gör med ett one night stand ex.v.

2009-11-09 @ 18:08:00
URL: http://pervelie.blogg.se/
Postat av: petra

Sv; näe precis, det känns ju lite dumt att göra nått sånt ;P



åh, tack! hoppas att din dag har varit superbra med :)

2009-11-09 @ 18:45:11
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback