Naglar à la Foki

En sak jag aldrig kommer fatta med lösnaglar är: "vad fan är det bra för?"
Jag har använt lösnaglar 1-2 gånger men tycker bara att de e onödigt eftersom de lossnar rätt snabbt och kostar för mycket onödiga pengar. Skulle aldrig kunna gå till en nagelvårdare och géle-a på några naglar heller.

Förstår att det är fint ibland på fest och om man har korta naglar. Men kan man odla naglar själv så tycker jag inte att man ska sitta och limma på en massa plast och pärlor
á la Foki på sina naturliga naglar. Tänk vad miljöovänligt nagellack är dessutom. Okej nagellack har jag ingenting emot faktiskt men Fokis naglar är bara toooooo much.



Hade Gud velat att vi skulle gå runt med plastfrukter och pärlor på naglarna så hade vi haft det från födseln redan.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: wickzz

Asså, alla gillar olika, titta in mina naglar (kategorin: Wickzz nails elr naglar kmr inte ihåg.) hihi^^

2011-04-12 @ 16:30:26
URL: http://wickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback