Otrohet är:

Otrohet är som att med klor slita ut sin partners hjärta och kasta det ner i marken för att sedan hoppa jämfota på det.

Jag har själv känt den smärtan. Jag förstår bara inte hur jag kunde göra så mot någon. Speciellt inte i ett tillstånd som jag brukar ha kontroll över.



En sak är sann, jag kommer aldrig att göra om misstaget. Jag kommer aldrig att såra någon på det sättet igen.
Onödigast är att faktumet att jag faktiskt var otrogen i stället för att bara lämna honom själv.
Jag är inte ledsen över att jag är singel, jag är bara ledsen över hur jag blev singel.

Jag var otrogen genom att strula med en kille på en fest, inget annat. Jag hade inte sex med honom eller något sånt. Han hade tjej och jag sa det till honom. Jag kunde ha gått därifrån, men valde att stanna i hans armar. Jag kunde ha sluppit hela situationen - men jag blev en del i den.
Det är mitt fel.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback