Sjukdom på g?

Håller på att bli sjuk :(
Känner ett kraftigt illamående, feberfrossa - fryser o svettas om vartannat har ont i kroppen o hosta.. Usch låter ju som svininfluensan :O

Till på köpet kände jag mig ensammast i världen idag. Jennie (min bästa vän) vägrade svar apå ett sms ordentligt så de flästa svaren blev "ok", när jag ringde så klickade hon bort... Allting kändes jättekonstigt.

Men nu för ca 40 min sen sa hon att jag skulle ringa så jag gjorde det, då förklarade hon att det vart mycket idag och att jag hade kännt fel.. Det är jobbigt att inte veta vad kompisarna står när de inte svarar, man blir så osäker på något sätt...

Nu ska jag åka och handla Lime och choklad.. ;) vad kan man ha det till tror ni?

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback