Stressfaktor



Idag fick vi tillbaka resultatet på förra veckans psykologiprov. VG :D jag blev jätteglad över det, hade inte pluggat någonting inför det, har man bra minne så har man.

Efterskolan var det bara att åka hem. Trött, hungrig och grinig tog jag mig till arlanda och på bussen därifrån somnade jag. Vaknade med ett ryck när bussen saktade in, säker för 100:e gången, efter ca 20 minuter. Tur var nog det. Annars hade jag åkt halva vägen till Uppsala. Så märker jag ju självklart att ingen bil väntar på mig så det blev till att promenera hem. Okej, 2 km är ingenting. Men i kyla, ute på landet med sönderrivna jeans så blir det jävligt kallt.
Självklart så blev jag räddad i sista kurvan, för då hade de mage att komma hem.

Svar det bara att börja duka bordet, packa grejer för i morgon - utan att stöka ner rummet, duka av bordet o diska med mera.

Nu är det bara duschen kvar och jag har ingen handduk, för dem håller Nettan på att tvätta för tredje gången den här veckan. Sen blir det nog läggdags vid 23-tiden.

Upp halv 7 i morgon :D jippieee så jobba 24timmar +. Övernattning i kyrkan med konfirmanderna som jag är konfaledare till.

Ska ju bli skoj, att förlora en natts sömn inför en vecka fylld utav prov. Usch :(

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback