Avskrivning



Kände att jag behöver skriva av mig själv lite också.

Nashwan lämnade mig i Juli. Vi slutade att smsa och jag gav upp hoppet. Sen träffades vi för en månad sen, hemma hos hans kusin. Då satt han och snackade skit om mig med sin kusin framför ansiktet på mig. Jag förstod lite utav det som sades. Jag hade med mig min klasskompis som också pratar arabiska, och hon förstod allt, vilket hon berättade för mig efter. Sen pratade de 2 i telefon med varandra i över en timme där han förklarade varför han inte kunde vara tillsammans med mig. Jag accepterade det och vi bröt hontakten (helt trodde jag).

Så igår, en månad efter, skickar han ett sms och skriver att han vill att vi ska bli tillsammans igen. Jag blev helt chockad. Dels för att han sagt att han inte vill ha tjej, han får inte för sin familj, han är för upptagen och för att han sagt att jag inte är en bra tjej.

Den killen vet verkligen hur man ska förvirra en på riktigt. Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag vill absolut inte bli sårad igen. Fast jag tror mest att han bara behöver prata ut. Han kan ju få prata och tänka efter ett tag så får jag mer tid på mig att tänka ut hur jag ska agera.

Just nu har jag ganska mycket på gång. Har väldigt lite tid för killar. De som får min uppmärksamhet just nu, ska skatta sig lyckliga. Ni är ytterst få.
Love ya'

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback