Tidsfördriv



Bortskämd som jag är fick jag 500 av mormor idag för att köpa kläder till mig själv då jag har brist på användbara linnen, tunikor och tröjor.

Tips på vart man kan köpa detta billigt?

Sitter o skriver ett musikprojekt om Rihanna. Astråkigt men måste göras.

För övrigt är jag fortfarande hemma hos mormor, vill bara åka hem för ingenting går som det ska. Mamma och mormor sitter bara o bråkar med mig om att vi ska flytta hem o jag vill bara börja gråta för att jag inte har någon som hellst lust att ta disskusionen igen. Vi kommer aldrig längre än till att mormor börjar gråta. Så det är ett totalt meningslöst samtalsämne.
Vill hem och plugga No - så känner jag just nu o jag hatar No.

Har laddat ner lite musik till datorn så man slipper lyssna på exempellåtarna. Så nu spelas pittbull och akon för fullt.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback