Man blir lite fundersam

Nu har jag 2 frågor...

Det här är mina arbetstider på donken V.16 - torsdag, fredag och lördag. När ajg skrev på mitt anställningsavtal så sa jag att jag eventuellt kunde jobba fredagar men inte torsdagar för att jag jobbar i kyrkan, men å andra sidan förstår jag faktiskt varför jag måste jobba de dagarna, för att jag vart ledig hela helgen. Men varför schemalagde de mig på en torsdag? Nu måste jag hoppa kyrkan för att jobba på donken (spelar egentligen ingen roll för mig men funderar bara).

Den andra frågan är; varför går mina Bh-ar sönder hela tiden? Byglarna hoppar liksom ur och jag klarar inte av att gå i en bh utan byglar... Blir arg, nu måste jag köpa typ 4 nya igen och det var inte länge sedan jag köpte det sist. Det kostar ju en del och så är jag rätt kräsen med passformen på dem. Frågan är
VARFÖR kryper byglarna ut och sticker mig? 

Faan vad jobbigt allt blev plötsligt, men skönt i alla fall att jag fick extrapass att jobba.
Hade inte suttit fel med Söndag 25:e nu när de endå höll på. ;)

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback