Otursdag



Mobilen paj igen då.


Eller den här har aldrig vart paj egentligen, den förra var knasig hela tiden så fick ut en ny på garantin och nu har den nya pajat. Displyen på insidan ser ut som en Tv-ruta som spelar en dammig film (ränder som går uppifrån och ner.) En kompis var hit och kikade på mina högtalare, lyckades få basen att fungera. När han åkte hem pajade telefonen. Kan ju möjligen skett under tiden också men det vet jag inte. Den är i alla fall trasig.


Kan ju svara i telefon och ringa samtal ifall jag kan nr utantill. Men skicka inga sms till mig.
Ska lämna in telefonen i morgon så får vi se vad dem säger.


Illa att den pajar just idag när jag haft samtal om skulder och behöver pengar till annat. Fyller ju år om 8 dagar också och vill inte ha en telefon i födelsedagspresent även fast det kanske är enda utvägen att få en nu. Vi får se vad som händer med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback