1/3 check


Då var kameran kirrad. Bara hårddisken och ljudkortet som fattas nu men de sakerna kommer jag också få. Har tjatat lite och det funkar faktiskt i min familj.


Kom hem för nån timme sedan, fick dricka nån häxbryggd mot Kolera så fort jag klev innanför dörren. Så nu är jag vaccinerad inför Egyptenresan, åker ju om 12 dagar. Snart dags att börja packa väskan då.
Drycken var i alla fall ingen höjdare, höll för näsan och drog en "drick som om det vore vatten", fick sedan veta att Felicia nästan spytt när hon druckit den. Hade jag nog gjort om jag känt smaken.


Snart är det läggdags, sova ut i morgon så förkylningen lägger sig (man kan ju hoppas iaf).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback