Gladast i världen



Klickade hem lite mer.

Bland annat OversizeKavajen till vänster och Pumpsen till höger.
Kavajen kostar 65:- på Ellos "Outletflik" och skorna kostar 159:- på vanliga "fliken" under skor. (de kostade 399:- innan)
Blev kär direkt när jag såg kavajen, jag var bara tvungen att köpa den och vem f*an tackar nej till en kavaj på REA? Inte jag i alla fall. Blev 2 andra saker också, men jag orkar inte leta igenom hela hemsidan för att hitta bild på det så ni får se när jag får hem grejorna 
Vill ha hem alla grejer nu, nu, NU!!! Hoppas bara att leveransadressen kan hålla kvar prylarna i en månad annars är jag rätt kokt just nu eftersom leveransen är bunden.

USCH vad glad jag är
:D
Hatar att vara en shoppaholic, men det finns liksom ingenting att göra åt saken. Jag gör mig själv glad. Lite överraskningar då och då behöver man.

Ringde precis Jassa och berättade om mitt fynd och hon blev riktigt glad för min skull & genast började vi planera vad man kan använda till.

Fast för att jag ska belöna mig med dessa grejer så har jag tvingat mig själv till att öppna matteböckerna från nu till 22.30 ikväll

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback