Tack gumman för en sjukt rolig dag.

Tjabba tjena.

Jag kom precis hem ifrån stan. Jag och Jassa hade en galet rolig dag.
Vi började med lunch på Bambu Palace, Drottninggatan. Vi skulle vänta in hennes pengar så började dagen med käk. Buffé för 89:- Är verkligen inte farligt. Då får man äta Thailändsk och kinesisk buffé, sushi och sedan sallad/frukt/glass - hur mycket man vill.



Kan informera er om att varken jag eller Jassa orkade äta upp allt. Hälften blev kvar. Men otroligt gott var det.

Sen fortsatte vi en lång runda på stan in diverse butiker, hennes pengar kom aldrig in på kontot, så vi fick fönstershoppa och drömma oss bort i klädernas värld. Vi kom på en miljon olika klädkombinationer som var ursnygga. Jag provade även kavajer för att se efter ifall jag kommer passa i den jag beställt hem från ellos.se. Tyvär hittade jag ingen kritstrecksrandig i någon butik, så fick bli lite andra bilder. Sjukt kul hade vi i alla fall.


Jag och Jassa har egentligen sjukt lika klädstil märkte jag idag. Den enda skillnaden är att hon köper sakerna och jag funderar i hundra år och köper sedan något jag vet att jag alltid passar i. Kör på säkra kort helt enkelt. Dock är ett stilbyte av mig påväg. Vänta ni bara.

Slänger in ett inlägg ikväll om dagens klädsel mm.

Peace out ..v,


Kommentarer
Postat av: Jassa

tack själv! Puss <3

2010-02-09 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback