Kortisar



Kom hem från Fredrik för ca en halvtimme sedan.

Tog halv 12 bussen till stationen och 11.47-tåget till T-centralen. Sen blev det till att springa förbi McDonald's för att köpa med en hamburgare till skitungen... Luktade hela vägen hem till han. Okej att hamburgare kan vara gott men det luktar inte riktigt fresh. Var hemma hos han vid 13-tiden och lyssnade på musik i hans säng. Efter en timme fick han ett samtal och jättebråttom för att åka i väg och hjälpa en kompis. Blev med andra ord en kortis idag. Får se om han orkar röra sig hit senare ikväll efter att ha hjälpt sin vän... Skulle ju inte vara helt fel. Gottgör ju en del i så fall.

Först blev jag ledsen när han sa att vi var tvungen att åka men efter några minuter så var allt lugnt. Kom faktiskt på att jag själv tidigare sagt att det kan vara svårt att få tiden att räcka till, så "det spelar ingen roll om det är flera timmar eller bara 20 minuter, huvudsaken är att jag får träffa dig". (Citerar mig själv). Jag hade ingen anledning till att vara ledsen.

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt och hoppas för mig själv att han kommer hit. Förväntar mig faktiskt ingenting, skulle bara vara riktigt mysigt att äntligen på ligga och bara mysa o ta det lugnt i hans famn.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: lisa

vem e fredrik? :)

2010-01-26 @ 12:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback