Paranormal activity

Hemma idag.

Besökte vårdcentral för att kolla upp ifall jag är allergisk osv.

Efter det ärendet och skola så åkte jag hem och sen vidare hem till sjuklingen Fredrik och gjorde honom sällskap i ungefär 2 timmar innan jag var tvungen att åka hem.

Gick in på mitt rum och skulle sätta mobilen på laddning direkt när jag kom hem. Då startade min dator helt utan anledning. I köket så byttes det radiokanaler när jag och syrran rörde lite på oss. Mår så dåligt utan min musik och eftersom att jag haft ett sådant flyt idag så tänkte jag trycka in mitt headset (som inte fungerat sedan juli-augusti någongång) i min mobil. Det funkade också :O  Antingen spökar det i mitt hus eller så är detta jättekonstigt.

Men nu har jag i alla fall musik. Då klarar jag mig fram och tillbaka till skolan varje dag. Så otroligt urtrist att åka buss och tåg utan musik.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback