Phail

Kom hem för 15 minuter sen.

 
På de minuterna har jag redan käkat middag, bytt kläder och lyssnat på musik. Här går det snabbt. Om en timme ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner föna håret innan jag går och lägger mig.

När jag satt på tåget mot Jakobsberg stannade vi några extra minuter i Sundbyberg... Kollade ut genom fönstret och fick syn på en snubbe i vinröda brallor - vilken lirare tänkte jag och kolalr vidare på bruden han står bredvid. En blond tjej med lappade jeans, vit hoodtröja med färgglada prickar på och skinjacka. "Jaha så liraren har en brud" - tänkte jag när jag plötsligt inser att bruden är min lillasyster.
Hon är alltid extremt säker på att tågdörren skall hamna mitt framför henne, precis innan mitt tåg åkte hann jag se att hon stod och viftade lite med handen, som för att visa killpolaren vart dörren kommer att hamna. Och vilken miss hon gjorde, för de båda hamnade exakt mitt emellan 2 dörrar.

Smsade henne "Fail, ni hamnade precis emellan dörrarna", sen ringde jag upp för att förklara mig.

Ska leta ny musik på Limewire nu och bryta lite lagar.

Peace out
 ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback