Fuck today and live tomorrow

Nog för att hela dagen har vart skitdålig men när man får huvudvärk, mensvärk och förkyldning samtidigt, då jävlar är det nog. Trodde verkligen att det inte kunde bli sämre. Tydligen hade jag fel. Börjar fundera på ifall min kropp reagerar som så att det försöker bevisa att allt alltid kan vara sämre... Vore fan korkat om det var så jag fungerade.
Att det alltid kan vara väre är bara fakta.

Kollade precis på Childs Play 1... Funderar på om jag ska orka se 2:an ikväll också eller om det kanske är läggdags nu? I morgon blir det iaf skola från kl 08.00 sen jobba efteråt. Tänkte ta o försöka hinna förbi Ica på hemvägen så jag kan hämta ut ett paket. Ni får se vad det innhåller när jag hämtat ut det, orkar för tillfället inte gå in på hemsidan för att "sno" bilder på det. Förhoppningsvis kommer mina kläder snart också. Enda problemet är att väskan jag beställt inte finns på lager längre så troligast vore ju att de väntar på att den ska komma in innan de skickar iväg allt.

Vi får se hur det blir. Hoppas även på en bättre morgondag så att den här onsdagen bara är ett minne blott.

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback