My voice - more like NO voice

La la lala la laaaa... Här sitter jag o lallar lite utan att ett enda litet ljudkommer ut ur munnen. Inte en enda liten vokal vibbrerar på stämbanden. Tappat rösten dagen innan arbete är ingen höjdare direkt allra minst när man jobbar 4 timmar bara. Vill inte behöva stanna hemma imorgon, för varje dag jag blir hemma så minskar min chans att bli fastanställd. Lite jobbigt att jobba under den pressen, men kul är det.

Vi får se hur det blir i morgon, går jag till jobbet så blir det förhoppningsvis bara att hälla upp dricka, kommer inte orka med att prata. Det är ansträngande att försöka ta i för ingenting.

Ska kika på ett till avsnitt av SATC sen blir det till att sova. Och jaa, every night is just pain and tears - think I've been here before, haven't I?

Peace out ..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback