Så gick det till...

Vaknade halv 11 jättepigg - or not

Har inte gjort mycket alls, spelat Xbox med brorsan och sen vart på en promenad.
Nu sitter vi i lägenheten och ser ut att bli en dag innomhus tråkigt nog. Satt visst och smsbombade Fredrik med 1000 onödiga sms hela natten också, mår skitdåligt över det. Jag måste ju framstå som värsta psycot nu.

Får ta dagarna som de kommer och börja bygga upp, vi vet ju inte än hur detta kommer sluta även fast jag har mina aningar om det. Jag låter er veta om jag hade rätt när det väl är dags.

Tog bort inlägget om igårkväll och inatt, men ni som inte hann läsa så kom jag in på krogen (ännu en gång) men det stannar mellan er och mig hoppas jag. Blev lagom mycket dricka och kan stolt säga att jag la av innan det blev någon riktig fylla.

Jäger, Rom-Cola, Bacardi Breezer, Xider och en Tequila (x1 av allt) Så det var ingen fara alls. Blev lite halvdragen ute men så fort vi kom hem så var jag tillbaka till mitt nyktra jag.
Sen blev det ju efterfest men vi behöver inte gå in på fler detaljer än att alla drog mellan 5-5.30, då fick jag äntligen sova. Drack ingenting under efterfesten.

Nu ska vi väll bara ta det lugnt och tråka.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback