Segt


Bild från igår

Läste klart engelskaboken idag...
Skulle gjort det till igår, men sista dagen var idag och ehm, jag började igår. Det gick skitbra.

Astråkigt i skolan, hände absolut inget nämnvärt. Har inte hänt något de timmar jag legat hemma heller i för sig. Har kollat på Poltergeist 1, den är lika äcklig som jag minns den om inte äckligare, fick rysningar och hjärtklappning av den. Ska se 2:an innan jag lägger mig också. Förhoppningsvis orkar jag se något avsnitt av SATC med.

Upp i lagom tid i morgon, är ledig då. Allt som skall göras är duscha, fixa hår och ansikte samt packa, inte värre än så. Går snabbt.
Åker ju till min bror i Gävle i morgon. Tråkigt bara att mina gamla vänner därifrån skiter i att svara på sms/höra av sig. Hade ju vart kul att träffa dem en snabbis, men nu får det va. Kan spendera mer tid men min bror i stället.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback