Tisdag 2/3 -10



Var på mitt näst sista möte för ungdomstjänsten idag. På torsdag är äntligen samtalsdelen slut, om 1,5 veckor är det 2 år sedan det hände så känns lite orellevant med massa samtal nu - gått så lång tid och jag har hunnit bearbeta det med tiden. Jag har iförsig lärt mig massor under samtalen men ingenting som jag kommer att använda mig av senare. Mitt liv handlar om att röra sig framåt, jag står inte still och stampar hur länge som hellst på samma plätt.

Träffade Jenny och Filippa en sväng efter mötet, gick runt och kollade lite i centrum innan vi alla rörde oss åt olika håll. Jag somnade till på bussen, sov nästan hela vägen till upplands Väsby (Fredrik väckte mig 07.54 i morse, var riktigt trött).

Hoppas att jag slipper stå och stampa med han på samma ställe för länge. Eftersom jag vill röra mitt liv framåt vill jag även veta hur allt ska bli direkt. Som person är jag inte en sån som väntar på allt. Vill jag ha något vill jag ha det direkt och får jag inte det jag vill ha så ville jag helt enkelt inte ha det
- Simple as that.
Oavsett vad som händer så hoppas jag att jag vill ha honom tillräckligt mycket, just nu vet jag inte vad jag vill heller. Har liksom gått lite vilse i mina egna tankar. Vill bara att han ska bestämma sig så snabbt det går så kan jag antingen go with the flow eller strejka ifrån allt. Vi får helt enkelt se vad det är jag vill. För jag får ju alltid som jag vill förr eller senare, på ett eller annat sätt ;)

peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback