12/5 Farfars födelsedag R.I.P

Jag hade tänkt skriva ett inlägg fyllt utav glädje men istället ägnar jag mitt inlägg till farfar som gick bort i Oktober 2008.



Idag skulle ha vart din födelsedag...
Jag tänder ett ljus och tänker på dig. Snart har 2 år gått och fortfarande kan jag inte förstå att du har lämnat oss. Allt känns fortfarande lika overkligt, som när jag strax efter beskedet om din bortgång, kastade mig på sängen och skrek av smärta. Det gjorde ont att förlora dig. Jag älskar dig Farfar och idag tänker jag på dig. Idag är du fri ifrån din cancer och ditt lidande. Idag är du lugn.

Idag är det din dag och ingen får ta den ifrån dig. Jag tänder ett ljus för dig liksom jag annars också gör. Men skillnaden mellan de gångerna och idag är att jag har längre tid till att ägna dig mina tankar. Även fast du ej i levande form finns här hos oss så vet jag att du är med oss och runt oss var dag ändå.

Jag saknar dig.

Peace out
..v,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback