Nytt inlägg

Jobbat till 19.30 idag då riktigt underbart.

Kom ganska precis hem, härligt med halvtimmestrafik på tågsträckan bålsta - T-centralen (eller inte)
Tänkta ta o hoppa in i duschen nu så man blir fri från all äcklig stekflott och mat-os. Efter det ska jag packa väskan inför morgondagen, då ska man röra sig hemifrån redan 07.15. Fattar inte hur jag orkar...

Förhoppningsvis slutar morgondagen ute på Lidingö men eftersom Fredrik ska vara båtvakt inatt så är jag inte 110% säker på att det blir så, även om han sagt det. Tror nämligen att han kommer sova hela dagen i morgon med avstängd telefon, vilket leder till att jag inte kommer få tag i honom.

Men det är bara vad jag tror, vad som händer får vi ju se i morgon.

Peace out
..v,


Kommentarer
Postat av: Jennie

hej undrar när du ska betala?! jag raderar designen om du inte svarar.

kram

2010-05-16 @ 12:47:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback