I'm going to the town where a red doubledecker is not just a bus but a lifestyle


We're going to LONDON bitches


Vilka är vi då? Jo Jag, Daniella & Lovisa



Troligen åker vi i Juli. Jag har alltid velat åka till London, huvudstaden i Europa som var först med att skaffa Tunnelbana, staden där röda telefonkiosker inte bara är prydnader - utan även användbara, staden som... ja ni fattar. IT'S LONDON BITCHES.


Så vad ska vi göra där? Shoppa, leva, festa - vad mer kan man förväntas hinna med? Jag måste i alla fall besöka "turist-attraktionerna" House of parliament med Big Ben i sidan, London eye, London bridge, The London millenium bridge, Marks & Spencer och Primark. Och självklart mycket, mycket mer.
Åååååh längtar redan!


Kommentarer
Postat av: din syster

Förväntar mig en fin liten gåva frn london eftersom du fick en.

Hur mkt du än shoppar på Primark, så kommer du ha i stort sett alla pengar kvar när du går därifrån. Det är sjuuukt billigt!

2010-11-15 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback