Spekulerar

Jag förstår inte det här med hosta.
Jag har hostat i en vecka nu, inte för att det känns som att jag behöver hosta, jag har bara en envis rethosta som rasslar i hela halsen. Irriterande och jobbigt.


Snart är det dags att bädda ner sig i sängen, skönt att jag börjar bli trött vid normala tider igen. Ska lägga över lite ny musik på min iPod och kolla msn först. Upp tidigt i morgon eftersom 2 av mina kusiner kommer hit för att fira mormor. Då får man träffa söta lilla Amanda också, som nu är 7 månader gammal (?) Det var länge sen. Trotts att jag bor så nära mina kusiner så ses vi nästan aldrig, det är jättetråkigt.




Efter att ha firat mormor i morgon är det dags att bege sig hemåt. Men först måste jag ta ett smärre lån. Vi ska ju betala sista delen till studentflaket på Måndag och jag har väll inte sådär jätte mycket pengar kvar på kontot. Jag är glad att jag har en sån snäll mormor som alltid ställer upp. I morse betalade hon fakturan för min studentmössa och de "tillbehör" jag beställt. Jag hade tänkt betala 500:- själv men snäll som hon är betalade hon allt. Vi får väll se ifall hon ger mig pengarna till flaket eller ifall hon vill ha tillbaka dem. Det känns i alla fall skönt att allt sånt löser sig.


Kommentarer
Postat av: Cissi

jasså okej, jobbigt. jo det är bara bra här! :)

2010-10-16 @ 22:53:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vikten har ju ingen speciell betydelse egentligen för hur tränad man är. jag skulle kunna väga 70-80 och vara smal :P

2010-10-16 @ 23:01:08
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback