Happy me



Världens bästa dag. Fick massor med berömm för helgens insats på jobbet, blev verkligen jätteglad för det. Sen ringde Daniella och bad mig komma till Mediamarkt så kunde jag få skjuts ifrån jobbet hem till henne. Vi skulle fira henne hos hennes föräldrar idag. Så jag gick dit, där hon och hennes kille hade köat i 40 min för en våffeltång - tjejer är verkligen galna. Stog där i ca 20-30 min till innan VI fick våra våffeltänger i händerna... Ja, ni läste rätt. Jag fick också en. Världens bästa vän, Daniella betalade för mig så får hon tillbaka pengarna när jag får lönen.


Vi fick skjuts till Väsby och hämtade upp Jasmin på stationen sen vidare hem till Daniellas föräldrar. Där blev det käk och paj. Daniella åkte därifrån 2 timmar innan mig och Jasmin. Vi satt kvar och fikade och umgicks med hennes föräldrar och grannar, hur trevligt och roligt som hellst. En massa skoj och skratt, det var minst sagt underhållande. Daniellas pappa gav oss sedan skjuts till stationen vilket ledde tilla tt Jasmin hann med sitt tåg och jag med min buss. Är oerhört tacksam.


Nu sitter jag och glor på valvakan, inte allt för underhållande faktiskt. Det går som det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback